reklama

Ako prestať piť kávu

Ako prestať piť kávu a pritom nemať nutkanie a pokušenie vrátiť sa späť k zlozvyku menom káva. Myslím že nie som sám kto to rieši. V mojom prípade riešil :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dlho som premýšľal či budem alebo nebudem písať o tom čo sa deje v mojej hlave, myšlienkach emóciách . Vidím tu kopec článkov ktoré riešia politiku , utečencov a iné kauzy ktoré majú odviesť pozornosť no netvrdím že sa nás všetkých netykajú.

V polovici januára mi prišla myšlienka že by som mal prestať piť kávu. Hovorím si dobre chceš žiť zdravo tak OK . Lepšie ako novoročné zbožné želanie ktoré vedie určite do seba mučenia a dodržiavania niečoho iného ako je môj stereotyp. Ǔspešne sa mi to darí lebo som o tom presvedčený že to je super a vôbec necítim že mi to chýba. Ako som to vyriešil? Jednoducho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nahradil som kávu čajom. Keď si kúpim meltu ktorá mi došla tak meltu . lepšie ako káva ktorá okysľuje organizmus a potom hľadáme spôsoby ako sa detox čo je môj prípad.

Ako zmeniť zlozvyk ? Jednoducho. Zmeňte ho za niečo iné, nemyslím zlozvyk ale vec ktorú už dlho odkladáte a pomôže Vašemu zdraviu. A vedľajší produkt je lepšie zdravie a lepšie sebavedomie, vlastné sebavedomie.

 

Miroslav Katrenčik

Miroslav Katrenčik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hľadám pravdu bez okrašľovania. Poznanie samého seba na ceste životom a zlepšovania samého seba .Vzťahov okolo seba. Nesúdim to každý zvláda sám :) za seba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu